Christelijke Gereformeerde Kerk

De Christelijke Gereformeerde Kerk is een van de vele kerken die in de19e eeuw uit de grote Hervormde Kerk onstaan is. Op dit moment bestaat deze gemeente ongeveer uit 850 leden. We proberen naar Gods Woord te luisteren en vandaar uit tot zegen te zijn voor de buurt waarin de kerk staat. Gastvrijheid is een Bijbelse opdracht. Wij willen hieraan gehoor geven door u hartelijk welkom te heten in onze kerkdiensten. Er zijn ook mogelijkheden om kennis te maken met het christelijke geloof door middel van Alpha cursussen. Informatie kunt u vinden op onze website: www.cgkerkinzierikzee.nl. Daarnaast zijn er koffie ochtenden en creatieve ochtenden voor de buurt, maar ook Youth Alpha bijeenkomsten op zaterdagavond.

Zevengetijstraat 11
4301 EZ Zierikzee